tel.: +48 693 110 146

Outsourcing IT

Aby zapewnić państwu maksymalny komfort pracy z wdrażanymi przez nas systemami informatycznymi stworzyliśmy profesjonalny dział serwisu składający się ze specjalistów z różnych dziedzin informatyki, ekonomii, rachunkowości oraz administracji serwerów i sieci komputerowych. Usługi działu serwisowego świadczone są w formie stałej miesięcznej umowy abonamentowej oraz obsługi indywidualnych zgłoszeń i wezwań od klienta rozliczanych jednorazowo wg obowiązującego cennika stawek godzinowych lub jednorazowo zawartego porozumienia.

Serwis zapewnia:

  • wsparcie techniczne i merytoryczne w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem zakupionego oprogramowania
  • obsługę wdrożonych systemów poprzez zdalny dostęp
  • nadzór techniczny nad wdrożeniami
  • tworzenie dedykowanych rozwiązań informatycznych pod potrzeby naszych klientów
  • dostęp do bazy wiedzy i rozwiązań
  • szybki czas reakcji, ograniczony do niezbędnego minimum poprzez wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacji: Internet, poczta elektroniczna, telefon, faks

Dostępność i warunki serwisu są uzależnione od tego, czy klient posiada umowę serwisową oraz od jej rodzaju.

Podpisanie umowy na opiekę powdrożeniową gwarantuje:

  • gwarantowany umową czas przystąpienia do usuwania awarii
  • wsparcie doświadczonych specjalistów
  • obniżone wysokość stawek godzinowych
  • konsultacje telefoniczne i emailowe
  • w zależności od rodzaju umowy gwarantowaną liczbę bezpłatnych godzin serwisowych

W zależności od wybranego wariantu obsługi serwisowej zależą następujące warunki świadczenia usług:

  • czas reakcji na zgłoszenia serwisowe
  • wysokość stawek godzinowych
  • dostęp do serwisu

Wariant I - brak umowy serwisowej oraz wykupionej aktualizacji oprogramowania

Wariant II - brak umowy serwisowej wykupiona aktualizacja oprogramowania

Wariant III - umowa serwisowa